Etykiety

Moja książka

Wrażenia i chwile

 150422 Dzisiaj jest umowny dzień premiery mojej nowej książki.    „Książka jest o wrażeniach, o przeżywaniu zwykłych dni i zdarzeń, o chwi...

środa, 11 października 2023

Wybory

 111023

Omijam tutaj temat polityki nie tyle z powodu małego nią zainteresowania, co głównie przez uznawanie tej dziedziny ludzkiej działalności za szkodliwą dla zwykłych obywateli, a samych polityków za ludzi niegodnych bardziej, niż niegodnymi są komornicy. Zawód alfonsa, zwykle uznawany za niegodny, w moim uszeregowaniu godności stoi wyżej od polityka, zwłaszcza, jeśli alfons rzeczywiście dba o swoje podopieczne. Nie chcę babrać się w gnoju, jednak obecna sytuacja jest wyjątkowa: za parę dni zdecydujemy o przyszłości Polski.

Miałem napisać rodzaj felietonu o swoim widzeniu obecnej sytuacji, ale po zapoznaniu się ze stanowiskiem autora tego materiału uznałem, że nic nawet podobnie celnego nie napiszę. Proszę więc o jego wysłuchanie i głosowanie. Niekoniecznie „za” inną partią, ale „przeciw” partii obecnie rządzącej.

Proszę o oddanie głosu za bycie Polski w Unii, za jej normalność, za prawo i sprawiedliwość, a więc przeciwko temu, co się obecnie dzieje.


4 komentarze:

  1. Moja rodzina zmobilizowana, idziemy do urn wszyscy, łącznie z 87- letnią babcią:-) głosować "przeciwko temu, co się obecnie dzieje" Wiem, że nasz głos w tej kolebce partii rządzącej się nie przebije, ale tu są też ludzie myślący inaczej. Idźmy na wybory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Mario, dziękuję babci, bo rozumiem, że przekonaliście ją do odpowiedniego wyboru. Ja też nie zawsze głosowałem, ale tym razem nie mogę nie pójść.

      Usuń
  2. My też idziemy, oczywiście, a mój wnuk będzie miał swój pierwszy raz przy urnie wyborczej, jest moc 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej rodzinie pierwszą będzie wnuczka, ale dopiero za kilka lat. Uświadomiłem sobie, że będąc parę dni temu u mamy zapomniałem ją zapytać, czy pójdzie na wybory.
      Sondaże nadal pokazują największe poparcie dla partii rządzącej. Ech.

      Usuń